Koordinátor/Koordinátorka pro modernizaci finančního řízení

Koordinátor/Koordinátorka pro modernizaci finančního řízení

Ministerstvo financí
Letenská 15, Praha 1
+420 257 042 508
  • Úvazek: Full-time
  • Mzda: 14. platová třída

Popis pracovní pozice

  • Místo výkonu služby na Praze 1 – blízko Malostranského náměstí
  • Služební poměr na dobu neurčitou (14. platová třída)
  • Termín pro podávání přihlášek do 24. listopadu 2025
  • cara lev Předpokládaný termín nástupu je leden až únor 2026

Čím se zabývá oddělení?

Oddělení Harmonizace finančního řízení vykonává zejména metodickou a vzdělávací činnost v oblasti řízení a kontroly orgánů veřejné správy a poskytování veřejných prostředků. Metodicky řídí kontrolu prostředků poskytovaných z EU fondů a usměrňuje řízení rizik ve veřejné správě a na Ministerstvu financí. Dále má v gesci otevřená data Ministerstva financí.

Odbor Centrální harmonizační jednotka vytváří koncepční rámec systému řízení a kontroly orgánů veřejné správy a přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků, odpovídá za oblast ochrany finančních zájmů EU a za oblast koordinace a metodického řízení revize výdajů veřejných rozpočtů. Zabezpečuje také legislativní, metodickou a školící činnost v oblasti finanční kontroly, řízení a kontroly veřejných financí a nesrovnalostí, je gestorem zákona o finanční kontrole, zákona o řízení a kontrole veřejných financí, zákona o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí a zákona upravujícího spolupráci s úřadem OLAF. Metodicky usměrňuje řízení rizik Ministerstva financí.

Co bude Vaše práce?

Budete analyzovat stávající systémy finančního řízení, fungování orgánů veřejné správy a řízení rizik a navrhovat zlepšení dosavadní praxe.

Přenášet dobrou praxi v oblastech finančního řízení a řízení rizik ze zahraničí nebo soukromého sektoru do organizací veřejné správy a podílet se na řízení rizik Ministerstva financí.

Setkávat se lidmi zodpovědnými za nastavování pravidel finančního řízení a řízení rizik v různých organizacích a řešit jejich problémy, poskytovat těmto organizacím pomoc při nastavování a vyhodnocování jejich pravidel a procesů formou stanovisek a tvorbou metodických pokynů a doporučení.

Pořádat školení a workshopy na témata finančního řízení a řízení rizik pro orgány veřejné správy a aktivně tím zvyšovat kvalitu finančního řízení a řízení rizik ve veřejné správě.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • 25 dní dovolené a 5 dní indispozičního volna ročně
  • Možnost práce z domova až 4 dny v měsíci a pružnou služební dobu
  • Až 5 dní studijního volna ročně
  • Čerpání individuálních příspěvků z FKSP
  • Adaptační proces pro nové zaměstnance
  • Možnost umístění dítěte v dětské skupině
  • Stravování v budově ministerstva
  • Zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky
  • Platový tarif až 52 930 Kč*, navíc osobní příplatek a odměny dle výkonu

 

Co je na pozici potřeba?

  • Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
  • Trestní bezúhonnost
  • Samostatnost, pečlivost, rozhodnost, zodpovědnost

Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete Koordinátor/Koordinátorka pro modernizaci finančního řízení | Ministerstvo financí ČR